otur

Nu var det ett tag sen jag skrev. Jag har fått efterfrågningar från några stycken, varför jag inte skrivit på länge? och det är ju alltid kul att få. Jag har precis kommit hem från ett spinningpass. Min första gruppträning och det var väl inte så tråkigt som jag trodde att det skulle vara. 
Oturen förföljer min och philips årsstart, så nu har han såklart fått halsfluss också. Jag är lite ledsen över att jag inte får träffa honom, och även att jag också börjar känna lite när jag sväljer. Men jag inbillar mig säkert. Ja det var väl allt. Imorn är det fredag, vilket kommer bli tråkigt som alla andra fredagar i mjölby. Och denna fredag också utan philip. Jag kommer dö!!
Nej jag kommer inte dö, men nästan. Någon som vill plugga in mina engelska glosor åt mig förresten? ne tänkte väl det. Då går jag väl och gör det själv då.

Oturshelvete




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0