2008

2008 har varit ett sjukt, roligt och jävligt händelserikt år.
Jag har lärt känna världens bästa kompisar riktigt på insidan, och det tackar jag för.
Jag har gått ut 9an, vilket medförde att jag började 1an haha.
Jag har skaffat världens bästa pojkvän, som jag hoppas att det kommer hålla länge med.
Jag har blivit äldre, ingen kommentar!
Jag har gjort tabbar ( fast också bra saker ), fast det gör ju alla!
Jag har klippt mig av mig håret, eller vänta nu. Maria klippte av mig håret, inte jag! Aldrig mer. Men kan ju va kul att pröva på något nytt
Jag har fått bra besked, och dåliga besked, så är det i livet och det händer alla.
Jag har opererat mig, och den operationen var meningslös för jag har fortfarande ont.
Jag har haft roligt som aldrig förr, och jag ska ha ännu roligare i framtiden.
Med mer..
2008 har helt enkelt varit, ja om jag ska va ärlig, det bästa året i mina 16½ år. Jag måste också passa på att tacka den underbara tjejen jonna ( ni andra också för den delen ). Hon fixade ihop en skitbra nyårsfest och jag hade så jävla kul, vilket jag nog inte var ensam om. Jag sov hos philip inatt och det blev väl inte många timmar, men iaf. Vi har legat i sängen hela dagen och bara myst. Nu ska jag inviga det nya året med film hos daniella. Tack alla för ett sjukt bra och roligt år. 2009 ska bli ännu bättre, och jag bara njuter!

hejdå 2008
välkommen hit 2009


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, snyggheten på malin 2008 står jag gärna för :)

2009-01-01 @ 22:16:03
URL: http://mariadavidson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0