alla hjärtans dag

Nu ska jag gå in i duschen och göra mig i ordning. Hjärtat och jag började dagen med att äta vofflor och fruktsallad på sängen, väldigt mysigt må jag säga. Sen gick jag och mamma till mormor och morfar på en fika. Efter det åkte jag till ishallen och kollade på match, och nu sitter jag här vid datorn. Jag ska strax hoppa in i duschen för att ikväll blir det väldigt mys, jag och min älskade pussgurka ska först äta på resturang, och sedan kolla på bio. Det blir perfect! 

glad alla hjärtans dag mina nära och kära! 


Kommentarer
Postat av: robine

malin, du borde döpa din blogg till: malin dahlqvist & philip dahlström ;)

2009-02-16 @ 22:56:15
URL: http://robinebremer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0