gladmallan!

Idag är jag sådär glad igen, har en sån jävla bra dag så det är inte sant! Inga jobbiga lektioner, slutade tidigt, bra väder, träffar hjärtat ikväll, lediga imorn.. är inte bara det tillräckligt? Just nu sitter jag uppe hos hedvig och har hur mysigt som helst. Hon sover ioför sig men det gör inget haha. De har satt upp stjärnorna istan, och det är mycket snö & jag lyssnar på jullåtar, what a feeling alltså!
Nu snart ska jag hem och duscha & göra mig iordnig lite. Sen blir det en myyyys natt & kväll med bästa philip :)
Ella berättade också nyss att kim fått körkort, grattis kim!



NU: ska jag sätta mig i hedvigs fönster och kolla på folk!

ps, hedvig är sötast när hon sover!

Kommentarer
Postat av: hedvig

haha , vad söt du är ! <3

2008-11-30 @ 23:15:34
URL: http://hjpf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0