tråkig helg, fett söt

Jahopp, så sitter man här igen!
Jag har nog haft min livs tråkigaste helg, och jag menar verkligen min livs tråkigaste! Lyssna bara hur det låter, i fredags så satt jag i lagmanshallen och tråkade, vid halv 10 gick jag hem till hjärtat och mös&sov. Vaknar upp och tänker, va fan händer idag? och jag fick det besvarat ganska snabbt; INTE ETT SKIT! Jag åkte iaf på J20 matchen med johan&marie, nått kul iaf! På kvällen satte vi oss och heckade hos ella till typ, 3 på natten? fifan så tråkigt
Idag har jag haft en någorlunda bra dag, den förkortas med 3 ord och det säger ju sig självt: stan, a-lagsmatch, philip.
Det är alltid lika jävla tråkigt att åka hem från honom, och speciellt på söndagskvällar. För då vet jag vad som väntar! En vecka av längtan & jobbig skola. Men ikväll kändes det extra jobbigt, kanske för att vi inte träffats så mycket som vi brukar göra på helger?
Nu ska jag kolla avenyn sen sova!

FETT SÖT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0