kämpa på!

Jävlar i havet vad mycket jag har i skolan nu!
shA prov imorn
matteprov måndag
svenska läxa, IOS läxa, engelska läxa tisdag
bkf torsdag
+
att jag inte lämnat in dagboken från APUn, idrottsuppgiften, referatet eller förra veckans matteläxa heller!
FY MALIN!
Men jag tar saker&ting i min tid, och då kan det ta ett jävla tag vill jag lova. Jag har varit i linköping efter skolan med hedvig idag, ganska tur ändå.. för när vi kommer till cubus så är det -30% på ALLA kläder i hela butiken, vilket innebar att jag fick med mig ett par ljusa jeans, en tröja och en t-shirt, yes! Imorn är det redan fredag och helgen inte planerad? katastrof! Men nåt brukar ju alltid finnas. Jag hoppas på IDOL hos hedvig som vi hade nån tanke om? och sen en myskväll&natt hos hjärtat skulle inte sitta fel! Men det är sånt som märks imorn. Nu måste jag nog plugga eftersom jag inte börjat och klockan är 21.00 snart, kanske dags att sätta igång? Men först blir det en mysdusch igen, men ljus och musik. KÄNN PÅ DEN NI!

jag är glad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0