3 underbara månader

Jag måste kommit in i någon slags gladperiod!? Jag har varit glad varenda dag i en vecka typ! Det är ju inget negativt men nåt måste det ju va haha. Igårkväll var jag hos min bästa philip, alltid lika mysigt & skoj! Sov där och det innebar ju också att man vaknar upp brevid världens bästa och det kanske föresten var förklaringen till varför jag haft en bra dag. Vi kollade på tv & mös sen åkte jag och haltalotta (felicia) ner till stan och åt. Mötte hedvig gjorde vi också!
Jag fick ( som jag nästan alltid får när jag har pengar ) köpmani och var verkligen tvungen att handla något, men som alltid:
När jag inte har pengar, hittar jag alltid nåt.
När jag har pengar, hittar jag aldrig nåt.
Så jävla typiskt, men jag får nog med mig mormor&morfar till linköping imorn och då jävlar mallan! Bara för att jag var glad och hade julkänsla över snön igår så ska den såklart försvinna bara sådär :( men jag får hoppas på en vit jul iaf! Pengar kommer den 30e också, vilket vi ser fram emot?!! Men dom pengarna går bara till julklappar den här månaden så pengarna tar nog slut ganska snabbt eftersom jag redan planerat vad jag ska hanlda! Nu ikväll ska jag på
hockey. Men nu först blir det en låååång varm dusch med ljus & music!
Idag har jag och philip 3månader med, tiden går sakta. Det känns som vi varit tillsammans i 1år ungefär. Fast jag tar det som vi varit tillsammans sedan februari eftersom vi ändå träffade varanda under tiden vi gjorde slut. Men som sagt, 3 månader är bättre än inget helt klart och jag hoppas på många fler!
Jag älskar dig!





Kommentarer
Postat av: Emilie

Härligt, jag fick också en sån där julkänsla när det var så himla mycket snö!! MYSIGT som fan =) hoppas det håller i sig nu till jul, för jag vill inte ha en "grön-jul" iår igen ;(

2008-11-26 @ 18:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0