vibrationer

Idag är jag hemma i från skolan! Känner att det har blivit lite för mycket de 3 sista dagarna så jag bestämmde mig för att vara hemma idag. Dagen har ägnats åt att städa, städa & städa! Så nu är det skinande rent här hemma kan jag lova. Synd bara att jag har varit vaken sen klockan 6 imorse! Det ska ju bli en bro med dubbelspår här utan för mig, så det blir en tunnel för bilarna. Och för att inte väggarna ska rasa samman när de gräver så VIBRERAR dom ner stora betongväggar i marken. Så porslinet och ja, hela huset bara vibrerar så det är inte så jävla lätt att sova! Känns ungefär som om det skulle vara en jordbävning på gång! Ikväll har jag lovat pappa att kolla på bonde söker fru, oskyldigt dömd & insider så med andra ord blir det mys! Nu ska jag göra klart det sista här i huset, sen försöka sova bort mina bekymmer lite.

Lev idag som om den vore den sista, imorgon kan det vara försent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0