mys helg

Vilken jävla myshelg jag har haft ska ni veta mina kära vänner... jag har nästan bara varit med min älskade sjukling! Eller läs dag för dag,
Fredag: Var jag hos jonna och kollade på idol-finalen, en värdig vinnare vann men han var ju faktist redan idol? lite dåligt. Där bjöds det i allafall på mat och det var mums. Efter det gick jag till philip & möös och jag sov även där.
Lördag: Värsta stressdagen hade jag idag. Jag och hjärtat gick upp vid halv ett tiden, jag fixade mig och åkte till mormor&morfar för att fira morfar. Sen duschade jag och sen till sannie, det blev inte så långvarit för jag började sakna philip så jag åkte till honom vid 10. Han har haft en matchfri helg så det är ju bäst att passa på!
Söndag: Idag vaknade jag så bra som jag bara kan göra, men ett par varma armar runt om mig, ååhhh va mysigt det är! Jaja jag åkte i alla fall till linköping med mamma och handlade julklappar.
Nu sitter jag här och snart ska jag även städa, och min garderob börjar saknar de här kläderna:

gråa mjukisbyxor
svarta mjukisbyxor
jeansväst
u-ringade svarta klännigen från gina
svarta jeans
blåa jeans
röd v-ringad tröja
vit stickad tröja
vit stor t-shirt
jeanstights
stövlar, ljusbruna med ludd i

Om det är någon som har mina kläder hos sig så kan ni ju säga till för det börjar bli tomt i garderoben nu. Nu är det bara en vecka kvar i skolan och sedan är det jullov! Jag känner på mig att det kommer bli en bra vecka och som även kommer gå ganska snabbt. Imorn kommer philip hit och onsdag är det hockey, torsdag har vi inga lektioner och på fredagen slutar vi!

..nu ska jag ta tag i städningen...

Jag älskar dig


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0