tankebubbla

Just nu sitter jag inne i min tankebubbla. Jag har inte tänkt att skriva om allt som befinner sig i den för då skulle ni inte ens hinna läsa klart innan ni ska dö mina kära vänner, och det är ju inte precis något som jag vill ska hända. Min jobbigaste skoldag gick för en gångs skull rätt så fort konstigt nog? Vilket var underbart.
På tal om underbar så har jag en pojkvän som är underbar, det skulle jag kunna skriva en hel bok om! Jag kan också meddela er att jag känner mig som en riktigt jävla ledsen sjukling...
jag har fett ont i huvudet
fett ont i halsen
jag kan inte andas in genom näsan för jag är sådär tept som man blir när man gråter, och det är förjävligt för ju mer jag drar in ju mer lock för öronen får jag. Så just nu sitter jag här med dunkande huvudverk, lock för öronen, en näsa som rinner och som inte går att varken snyta eller dra in, på allt det här så ska jag såklart ha ont i halsen också.. känns som jag sväljer en STOR köttbulle varje gång jag försöker svälja, eller en taggtråd eller något liknande! Jag är fortfarande övertygad om att det är philip som smittat mig från början.
Jag har varit på hockey ikväll också och det var inte lika kul idag som det brukar, emma vet du varför?

Saknar fortfarande lite kläder men mest av allt mina beigea (stavning?) lurviga stövlar!! Har absolut ingen aning om vart dom är?!

Nu ska jag överdosera halstabletter och försöka somna för det är ju trots allt en dag imorgon också
prosit

Kommentarer
Postat av: emma

jag vet varför ja! :)

2008-12-18 @ 10:52:39
URL: http://emmargaretha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0