tankebubbla

OJ, jag måste skriva av mig. Det är så att jag sitter i min ensamhet, tänker så det knakar.. på vad? allt!
Vem bestämde allting? Tänk efter nu när ni läser det här noga, ni fattar vad jag skriver. Är det inte sjukt? Jag skriver massa meningar och ni förstår hur jag menar, så sjuk så det är inte sant. 
Vem kom t ex på att hej skulle betyda hej? att alla ord jag skriver skulle betyda de orden? För nånstans måste ju språket börjat. Den 2 första personerna i världshistorien måste varit siamesiska tvillingar och bildat ord tillsammans. 
Man är ju handikappad utan ord? Hur kunde den första människan tänka för sig själv överhuvudtaget? Den hade ju inga ord, och utan ord kan man ju inte tänka. Hör ni hur sjuk det låter? Världen är unik, helt jävla unik och jag avgudar det såå mycket. Allt är så jävla coolt. Vem kunde t ex komma på att en tjej och en kille skulle bli kära?
Vilka maträtter man kan laga? Att tid skulle bli en sak, och att ordet; klocka, skulle bli huvudordet som visar tiden. Vem kom på alla länder? Att man ska sova på natten? Att man kan döda andra människor? Att man kan bli gravid? Jag ser bara ett stort svart hål framför mig, jag kan inte sluta tänka. Det är sååå coolt hela alltet. Där fick ni som inte hade nåt att göra något att tänka vidare på. Om ni kommer på någon förklaring till detta så berätta gärna för mig!!

unika värld

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kallas GUD idiot

2008-12-26 @ 20:07:44
Postat av: använd hjärnan

idiot, det kallas GUD

2008-12-26 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0