julklappar

Idag har varit en väldigt villig dag må jag säga, men den blev bra till slut! Jag har först varit i skolan, vilket var som vanligt. Efter skolan kom beslut ångesten! Linköping eller inte? Linköping eller inte? Linköping eller inte? såååå himla jobbigt att ha ångest alltså! Men jag åkte tillslut in till linköping med emma ella & robine och jag fick faktist med mig en del hem!
2 par skor & 2 linnen,  till mig själv haha
Och lite julklappar också, som jag inte tänker skriva här. Det är så svårt och jag har absolut den sämsta fantasin man kan ha. Men ni ska nog se att jag är finurlig nog till att komma på nåt kul!

Nu blir det ljus & musik och bara invänta morgondagen!

SAKNAR HJÄRTAT MITT
älskar dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0