julfeeling

Just precis nu är det 2 dagar, 9 timmar, 15minuter och några sekunder kvar till julafton, den ni! Jag har verkligen fått in en julfeeling faktist, om man bortser solvädret ute! Jag har julstädat, gjort julgodis, satt upp och klätt julgranen, handlat klart alla julklappar och jag lyssnar också på julmusik nu! 
Något som ständigt rör sig och kommer röra sig några dagar till är vad fan händer på nyårsafton?! Jag vägrar att inte ha något att göra, så de så. Jag ska ha skitkul på nyår har jag bestämt. Allt ska vara perfekt. Jag ska ha jättefina kläder, vara perfekt iordning fixad, fira in det nya året med dom bästa tjejerna och den bästa pojkvännen som finns. Inget ska få förstöra det här. På tal om kläder till nyår så åker jag & förmodligen emma upp och hälsar på hos ella i stockholm på lördag, då ska jag handla kläder jävlar i havet.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag kom hem från philip för en stund sen. Emma & Ella är i asby men de kommer väl till kvällen!

julen är här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0