god jul

Jag är så glad, såååååå jävla glad! Jag har nog den bästa tiden i mitt liv känns det som. Eller sånt kan man inte veta i förväg men om jag tittar igenom mitt liv som varit så har jag den bästa tiden här och nu. Varje dag när jag vaknat upp efter en härlig natt med min pojkvän så har jag ett léende på läpparna resten av dagen, som nu. Jag ler utan anledning. Det är underbart. Jag somnade så skönt på philips arm igår och nu på morgonen vaknar jag med hans arm om mig, finner inga ord. Jag lämnade julklappen till dala med, men den skulle han såklart inte öppna förs julafton. Jag som ville vara med när han öppnar den. Men men, livet går inte under.
Igår var jag hos daniella och körde julklapps leken med de andra 11 tjejerna. Det var kul, stressigt och skrikigt! Jag gick inte heller hem med världens vinst om man säger så, vi skulle hanlda paket för 100 kronor, och vad får jag med mig hem? Ett litet naglack. Men jag gråter inte för det, jag ser det positivt. På tal om nagellack så ska jag måla mina naglar julröda nu. Hur fint som helst.

Grattis emma på födelsedagen!


GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0