for the record

Idag har jag haft en ganska skön dag ändå. Började kl 8, tittar på en asbra film, mentorstid och film igen. Sen gick ialla fall jag hem. Vid 2 tiden åkte jag till linköping för jag hade tänkt att handla julklapparna jag hade kvar, och ja, nu är jag nästan klar. Det ända jag har kvar är till hjärtat, men man sparar ju alltid det bästa till sist så att säga! Jag fick med mig lite kläder och som sagt julklappar. Jag har gjort en riktig miss också, imorgon ska vi julpyssla hela förmiddagen.
Marlene frågar klassen; Är det någon som bor vid en skog? Jag skulle höra om det är någon som skulle kunna fixa en halv påse tallkottar till imorgon?
Min klocka ringer och jag svarar; JAG KAN! Vi har miljontals tallkottar utanför oss så jag kan plocka, pappa hatar ändå att dom ligger där på gruset! hahaha + att jag får 1kr för varje kotte som jag plockar upp. Jag tänkte att det här blir ju perfekt, jag fyller hela kassen och så borde jag ju få ihop minst 200kottar och det blir ju 200kr. Så jag tog på mig jobbet! Bara att när jag kommer hem så har såklart pappa redan plockat upp alla kottar och kastat in dom i skogen. Och jag vill ju inte precis gå ut nu vid 10 på kvällen i mörkret och försöka fylla en påse, inget som lockar precis. Så imorgon får jag ställa klockan en kvart tidigare bara för att jag måste leta kottjävlar, GRATIS :( surt
Nu ska jag ialla fall ta mig tid till att kolla på dokumentären om britney, for the record heter den. Jag är ju ett gammalt fans av henne så det ska bli intressant. 

önska mig lycka till med kottletandet i morgonbitti

jag har en pojkvän som jag inte kan sluta att titta på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0