dop

Och så har det gått en vecka igen, tiden går ju så sjukt snabbt! Inte så pjåkig helg om jag tänker efter, fast egentligen.. har haft 10000 gånger roligare! I fredags så skulle jag haft min roligaste kväll, hade jag tänkt, men såklart: Jag har kläder, dricka, ställe och allt fixat så blir allt åt helvete rent ut sagt! Men tur att man har underbara kompisar vid såna här tillfällen. Somnade riktigt jävla sur & ledsen och vaknade upp lika dan. Men jag blir ju så knäsvag så mitt humör varade inte länge. Träffade tjejerna som jag inte träffat på 10år ungefär, en fikastund på stan. Sen drog jag med mig emma till ishallen, och jag menar verkligen drog. Hon har verkligen svårt för att gå snabbt måste jag säga! Fast emma? Ta det positivt?! Ja, jo men gör det haha
Kvällen kom som den alltid gör, jag duschade och fixade mig hos emma. Där fick jag också väldigt god mat som jag heller inte gjort på länge, ätit hos emma alltså. Efter det begav vi oss till världens snällaste johanna och såklart hade jag ingen dricka. Men med tanke på att mitt älskade hjärta kom och mötte mig så behövde jag ingen. Vi gick hem till han och ja, det var lite småkul. Jag satte väckarklockan på halv tio imorse eftersom jag skulle på dop i linköping. Men när klockan ringde, gick jag upp. Och philip satte också sin klocka, men han vaknade inte? Jag stod inne på badrummet och sminkade mig och så, och den ringde 3gånger men ingen philip vaknen. Jaja, puss och så begav jag mig mot lkpg. Där min kusins barn döptes, världens sötaste thailändarunge har hon. Och thailändare i släkten innebar också thaimat efteråt så ni ska bara veta vad min mun hettar just nu. Plus att jag har kramp som fan i armen eftersom lillen sovit i min famn en timma. Jajaja nu får det va slutskrivet, ikväll hoppas jag på avenyn hos my boy och sen sova.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0